-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Monday, December 31, 2012

OMG inilah 8 Gadis Cantik yang Menjual Keperawanan Mereka (8 gambar)

kredit pic tanpa edit di SINI

 Catarina Migliorini

RIO DE JANEIRO - Catarina Migliorni, wanita Brazil berusia 20 tahun yang melelong kesuciannya kepada pembida tertinggi iaitu seorang lelaki Jepun pada harga AS $ 780.000 dolar dalam lelongan yang berakhir pada bulan Oktober lalu. Menurut laman web Playboy Brasil, perjanjian untuk Catarina kehilangan dara akan dilakukan dalam  penerbangan antara Australia dan Amerika Syarikat. Catarina masih kekal dara (24 Dis 2012) dan sedang menunggu keputusan mahkamah. Catarina memutuskan melelong kesuciannya untuk tujuan yang mulia. Dia memberitahu media bahawa dia merancang untuk menderma sebanyak 90 peratus daripada keuntungan itu kepada badan amal yang akan membina rumah di negeri Santa Catarina Brazil.


Natalie Dylan

Natalie Dylan, yang menerima ijazah sarjana muda dalam Pengajian Wanita dari Sacramento State, pergi ke Howard Stern untuk menjual keperawanannya bagi membayar yuran pendidikan kolej. Kakak Dylan adalah salah satu daripada gadis-gadis yang bekerja di rumah pelacuran yang paling terkenal di Nevada, dan subjek rancangan HBO, Cathouse memudahkan dia melelong daranya di BunnyRanch.com. Khabar angin mengatakan bahawa tawaran mencapai setinggi $3700000 namun pada akhirnya Natalie hanya mendapat $ 250,000.


“Ungirl”

Dara berusia 19 tahun dari New Zealand yang dikenali sebagai "Ungirl" ini melelong keperawanannya di ineed.co.nz. Gadis cantik ini menerima 1,200 bida yang berakhir pada harga $ 32,000.


Alina Percea

Berusia lapan belas tahun, remaja dari Romania iaitu Alina Percea melelong daranya untuk mengambil ijazah pengkomputeran. Seorang ahli perniagaan Itali berusia 45 tahun membayar sehingga $ 14,000 untuk memenangi kesucian Alina.


Rosie Reid


Rosie Reid, lesbian berusia 18 tahun dari UK memutuskan untuk menjual pengalaman pertamanya dalam hubungan seks dengan lelaki pada harga $ 13300 untuk belajar di Universiti Bristol. Pembeli? Selepas 2,000 bida, seorang jurutera berusia 44 tahun dan duda beranak dua memenangi lelongan itu. Rosie menyesali keputusannya. Selepas perbuatan itu berlaku dia dan kekasih lesbiannya, Jess Cameron "menangis dan menangis." Sebuah kisah amaran. Setelah keperawanan dijual, ia tidak boleh dikembalikan lagi!


The Gumtree Girl

Gadis berusia 16 tahun dari sekolah Katolik Ireland mahu mendapatkan wang di atas tindakan menjual keperawanannya. Dia meletakkan iklan di laman web Gumtree dan menunggu pembida tetinggi untuk dia mendapatkan wang bagi membiayai sekolah seni. Seorang wartawan menyamar dan bersetuju untuk membeli kesuciannya pada harga $ 10,000 untuk melihat jika dia adalah palsu. Namun sememangnya dia serang gadis yang real, apabila wartawan mendedahkan identitinya, gadis itu mendakwa idea menjual keperawananya hanya jenaka.

Graciela Yataco

Graciela Yataco, 18 tahun, gadis yang memulakan penjualan keperawanan iaitu pada tahun 2005. Dia yang berasal dari Peru melakukan itu untuk tujuan membayar bil perubatan ibunya serta membesarkan adik-adiknya. Walaupun dia mendapat tawaran lumayan berjumlah $1.5juta daripada seorang lelaki Kanada namun dia mendapat penghinaan besar daripada lelaki-lelaki kuat agama di Peru. Pada akhirnya dia membatalkan perjanjian itu.

Raffella Fico

Raffella Fico, model bikini ini ingin menjual kesuciannya untuk kemasyhuran dan kekayaan beberapa tahun lalu ketika dia berusia 20 tahun. Raffella ketika itu bersumpah dia tidak pernah mempunyai teman lelaki dan berjanji untuk menanggalkan seluar dalamnya untuk $ 1.8 juta. ''Jika saya tidak suka kepadanya, saya akan membatalkan perjanjian itu'' kata Raffella. Dia bertujuan menggunakan wang itu untuk melanjutkan pelajaran dan membeli sebuah rumah di Rom. FYI: Raffella kini baru sahaja melahirkan bayi perempuan, anak kepada bekas kekasihnya iaitu Mario Balotelli. Baca kisah cinta mereka, kehamilan dan reaksi Mario Balotelli serta kisah kemenangan Italy ketika melawan Germany pada EURO 2012 lalu.

kredit artikel: thefrisky.com

Entri Lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain