-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Thursday, November 8, 2012

OMG 10 cikgu Cantik yang kantoi tiduri pelajar mereka (10 gambar)

10. Stephanie Ragusa
Stephanie Ragusa (seorang guru matematik di Tampa, Florida) telah disabitkan melakukan hubungan seks dengan dua pelajar beliau. Dia kemudian telah dijatuhkan hukuman hingga 10 tahun di dalam penjara.


9. Deanna Higgins

Guru sains, Deanna Higgins, 27, telah ditahan kerana mengadakan hubungan seks dengan seorang pelajar berusia 16 tahun selepas detektif menjumpai seluar dalam cikgu ini di dalam trak pelajar itu, yang dia disimpan sebagai ingatan sentimental. Hubungan sulit itu pada awalnya di kesan oleh suami Higgins yang menjumpai teks daripada budak itu di dalam telefon isterinya.


8. Amber Jennings

Amber Jennings, 30, seorang guru di Massachusetts kantoi melalui e-mel gambar bogel dirinya dan satu video yang dihantar kepada seorang pelajar lelaki berusia 16 tahun. Beliau dikenakan khidmat akhlak baik selama 2 tahun.


7. Carrie McCandless

Carrie McCandless mengajar sorak (cheerleading) di Sekolah Piagam Tinggi Brighton di Colorado. Beliau dituduh mengadakan hubungan seks dengan seorang pelajar lelaki berusia 17 tahun semasa malam perkhemahan anjuran pihak sekolah. Dia juga memberi pelajar itu alkohol dan melakukan segala-galanya kecuali hubungan seks 'real' ketika seorang lagi pelajar lelaki tidur berdekatan kawasan 'projek' mereka. Dia dikenakan hukuman 45 hari dalam penjara.


6. Sheral Lee Smith


Sheral Lee Smith telah ditangkap dan didakwa dengan caj rogol dan dadah berkanun yang melibatkan seorang pelajar berusia 14 tahun. Beliau didakwa memberi budak itu pil dan mengadakan hubungan seks dengan dia. Namun Smith menafikan perkara ini dan mengatakan: 
"My husband coached [the student] in soccer. He has been in our home many times," said Smith, adding that the allegations began as a rumor started by a 16-year-old student from the same school."




5. Amy McElhenney
Cikgu berusia 25 tahun dan bekas Miss Texas ini dituduh mengadakan hubungan seks dengan seorang pelajar lelaki berusia 18 tahun. Umur persetujuan seks di Texas adalah 18, tetapi ada satu undang-undang yang melarang guru-guru daripada mengadakan hubungan seks dengan pelajar tanpa mengira usia mereka.


4. Lisa Glide
Lisa Glide telah dihukum khidmat akhlak baik selama 5 tahun dan sehingga setahun dalam penjara. Beliau telah didakwa mengadakan hubungan seks dengan budak berusia 17 tahun sebanyak dua kali. Berikut kata-kata budak itu:
"I feel the entire case was blown far out of proportion and reason, I was the initiator of the contact, not Lisa Glide. I was clearly not a young child and Lisa Glide was not a sexual predator.''


3. Lindsay Massaro
Lindsay Massaro, 26, mengajar pelajar gred 8 di Sussex County elementary school. Beliau dituduh mengadakan hubungan seks dengan seorang budak lelaki berusia 15 tahun di dalam kereta beliau dan kemudian di bilik tidurnya. Kes ini telah dilaporkan oleh bapa mangsa kepada pihak berkuasa. Hubungan ini atas kerelaan dua pihak. Beliau diletakkan di bawah pemerhatian untuk seumur hidup.


2. Hope Jacoby
Ditangkap pada hari terakhir sekolah, Hope Jacoby, 23, (physical trainer di Tustin High School) telah ditahan kerana mengadakan hubungan seks dengan seorang budak lelaki berusia antara 14 dan 17 tahun. Ini telah disahkan melalui bukti gambar yang ditemui pada telefon bimbit pelajar lelaki itu.


1. Michelle Preston
Michelle Preston adalah seorang guru yang berkahwin dan melatih skuad sorak Freshman cheerleading. Beliau telah dipecat sebaik sahaja di dapati terdapat pelbagai gambar bogel beliau beredar di sekitar sekolah tinggi. Dia mendekati 3 mangsa beliau melalui Facebook, yang kemudiannya membawa kepada hubungan seks yang berlangsung sebanyak 15 kali. Polis menemui DNA mangsa pada kusyen sofanya. Dia mengaku bersalah terhadap pertuduhan itu dan perlu mendaftar sebagai pesalah seks. Kesemua pelajar / rakan kongsi seks cikgu ini berusia 18 tahun ke atas.
kredit: ranker.com

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain