-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Sunday, June 3, 2012

gadis 14 tahun jual seks demi McDonald

Faelyn Ritz, 18

Tempe, Arizona - Seorang remaja Valley menghadapi pertuduhan pelacuran kanak-kanak setelah cuba untuk berdagang seks untuk mendapatkan makanan. Faelyn Ritz, 18, telah ditangkap selepas dia dan seorang gadis berusia 14 tahun telah bersetuju untuk mengadakan hubungan seks dengan dua lelaki dan sebagai balasannya mereka dapat makan di McDonald. Polis menghampiri Faelyn Ritz selepas melihat dia dan gadis berusia 14 tahun itu  bersama dua orang lelaki membincangkan perjanjian di kawasan Priest and Broadway.

Ketika bercakap dengan pegawai-pegawai, Faelyn Ritz mengakui bahawa dia telah mencapai persetujuan dengan lelaki itu untuk menukar khidmat seksual dan makanan di McDonald. Dist juga mendedahkan bahawa dia telah menjadi pelacur sejak usia 15 dan mengenakan caj $ 200 sejam untuk perkhidmatannya.

Faelyn Ritz berkata dia berkenalan dengan gadis berusia 14 tahun itu melalui seorang kawan, tetapi tidak mengetahui umurnya sehingga mereka masuk ke sebuah bilik di Motel 6. Faelyn Ritz juga menyatakan bahawa dia dan gadis itu telah bersetuju pada ketika itu untuk melacur demi McDonald. Faelyn Ritz menambah bahawa dia ada merancang untuk mengambil sebahagian wang gadis 14 tahun itu hasil daripada kerja pelacuran. Faelyn Ritz telah ditangkap dan dimasukkan ke dalam penjara Tempe.

Entri lain yang menarik


2 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain