-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Tuesday, June 19, 2012

WTF wanita ini suka minum dan mandi dengan air kencingnya

Carrie adalah mangsa kanser berusia 53 tahun dari Colorado Springs dan menurut rakannya, dia telah melakukan beberapa petua pelik sepanjang beberapa tahun ini namun meminum dan menggunakan air kencingnya dalam aktiviti harian adalah cara yang paling pelik. Ibu kepada empat cahaya mata perempuan ini didiagnosis kanser tahap tiga lapan tahun lalu dan mula mengamalkan meminum lima gelas air kencingnya setiap hari dengan harapan ia dapat membantu memulihkan penyakitnya.



'Bau Air kencing saya bergantung kepada apa yang saya makan, kadang-kadang ia masin...kadang-kadang rasanya seperti champagne plum. Saya suka asparagus namun saya tidak akan memakannya lagi kerana ia membuat air kencing saya tidak enak' kata Carrie.




Carrie tidak hanya meminum air kencingnya tetapi turut menggunakannya untuk memberus gigi, membasuh wajah dan menjadikannya salap untuk disapu ke bahagian tubuhnya.

Entri lain yang menarik

1 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain