-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Tuesday, July 3, 2012

Kekasih hamil punca kemenangan atas Germany


Penyerang pasukan bolasepak Itali, Mario Balotelli mungkin sedih dan menangis selepas kekalahan kepada pasukan Sepanyol malam tadi namun satu berita gembira iaitu bekas teman wanitanya sedang hamil hasil daripada benih Mario Balotelli. Raffaella Fico telah memberitahunya berita gembira itu menjelang perlawanan separuh akhir Italy menentang Jerman (patutlah ketika itu Mario begitu bersemangat kannn). 



Raffaella Fico terkejut apabila dia mendapati bahawa dia sedang mengandung pada pertengahan Mei, kerana sebelum itu, dia mengakhiri hubungan dengan Mario pada 29 April lalu selepas Mario berlaku curang terhadapnya. Berita gembira kehamilannya juga hanya diberitahukan kepada keluarganya sahaja.

Bercakap kepada laman web Itali, Sport Mediaset, Raffaella Fico memberitahu bahawa berita kehamilan itu hanya diberitahu kepada Mario melalui panggilan telefon sebelum perlawanan antara Italy vs Germany berlangsung. Dan Mario Balotelli membalas ''You gave me the best news of the world.''


Pasangan itu pernah merancang berkahwin dan memiliki anak namun berpisah dua bulan lalu selepas banyak gosip timbul berkenaan hubungan Mario Balotelli dengan 'Call Girl' Jennifer Thompson (gadis yang pernah mengiklankan dirinya pada harga £1,200 untuk semalam dan pernah 'bersama' Wayne Rooney lima kali serta dikatakan 'bersama' Mario Balotelli sebanyak dua kali)

Entri lain yang mungkin anda suka:

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain