-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Sunday, July 1, 2012

Perceraian 275 juta dolar Tom Cruise dan Katie Holmes


Salah satu pasangan yang paling ikonik di Hollywood iaitu Tom Cruise, 49, dan Katie Holmes, 33 dikatakan sedang dalam proses perceraian selepas 5 tahun tempoh perkahwinan mereka. Perceraian itu dikatakan bernilai $ 275,000,000! Tom dan Katie telah berkahwin pada November 2006 di Itali, beberapa bulan selepas kelahiran anak perempuan mereka, Suri, 6 pada bulan April 2006.

"Kate telah memfailkan perceraian dan Tom merasa sangat sedih dan sedang menumpukan perhatian kepada tiga anaknya," Kata wakil Tom Cruise memberitahu HollywoodLife.com. "Sila berikan mereka privasi untuk menghadapi dan menyelesaikan hal ini".

Satu sumber yang rapat dengan pasangan itu memberitahu HollywoodLife.com secara eksklusif bahawa Katie inginkan hak penjagaan tunggal Suri, kerana dia tidak mahu Tom mempengaruhi Suri dengan pengaruh dan kepercayaan Scientology Tom Cruise. TMZ melaporkan bahawa pasangan itu memiliki perjanjian perkahwinan dan nilai gabungan harta itu ialah $ 275 juta. Katie tidak hanya dilaporkan ingin hak asuh sepenuhnya terhadap Suri, tetapi juga menginginkan pembagian harta seperti dalam perjanjian mereka sebelum ini.

Kredit: hollywoodlife

Entri lain yang menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain