-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Friday, November 30, 2012

OMG wanita ini Belanja Setengah Juta duit untuk jadi Barbie Hidup

Bekas Bunny Girl, Sarah Burge telah menghabiskan setengah juta pound untuk menjadikan dirinya seperti anak patung Barbie sebenar. Bukan itu sahaja, wanita ini turut menghadiahkan anaknya yang berusia 7 tahun dengan dua voucher pembedahan payudara dan pembedahan sedut lemak, Lihat di entri ini. Gila Bukan!

di usia 14

Suri rumah dan pengamal kecantikan berusia 49 tahun (2008) dari St Neots, Cambridgeshire telah menghabiskan £539.500 sekaligus memecahkan rekod dunia yang sebelum ini dipegang oleh seorang warganegara Amerika, Cindy Jackson.

Kos setengah juta paun termasuk: £32.000 lasered yang membuang lapisan kulit untuk memberikan dia wajah yang kelihatan lebih muda, £26.500 pada payudara - termasuk menyempurnakan saiz payudara dan memindahkan puting, £30.000 di bahagian rahang, hampir £15,000 pada perut dan £14,000 untuk bahagian tubuh yang lain. Kadang-kadang dia diberi prosedur pembedahan plastik percuma oleh doktor-doktor yang melakukan pembedahan itu dan sebagai gantinya dia akan menjadi iklan bergerak.



Apabila dia berkahwin dengan suaminya iaitu Tony tiga tahun lalu, dia berpakaian seperti Barbie dalam gaun merah jambu. Sarah berkata: 'Ia adalah ketagihan, saya sentiasa yakin dengan penampilan saya. Itulah sebabnya saya mahu menjaga badan dan muka saya kerana apa yang saya telah dilakukan telah menghentikan proses penuaan saya.'

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain