-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Wednesday, January 9, 2013

Inilah Gadis Paling dimanjakan kemewahan di Britain (5 gambar)


GINA RIO menggambarkan kata-kata tidak cukup untuk membuktikan kasih sayang ibu bapanya - tetapi elaun £ 10,000 sebulan dan rumah di sebuah hotel mewah MAMPU!

Gadis berusia 23 tahun ini memiliki 300 pasang kasut berjenama serta 70 beg tangan berlabel mahal dan dia menghabiskan £ 600 sebulan pada rambut dan £ 1,000 lagi pada teksi.

Perbelanjaan sebulan Gina

Elaun:  £10.000
Pemandu: £ 1,000
Rambut: £ 600
Pereka kasut: £ 300
Handbags: £70
(Paling mahal £ 20k)
Rumah semasa: Hotel Savoy
Minuman fave: Cristal champagne


Semua bermula apabila ayahnya, Paul meninggalkan rumah ketika dia berusia 14 tahun untuk wanita lain dan dia meminta kemewahan ini untuk membalas kasih sayang. Sehingga usianya 17 tahun, dia memperoleh £20,000. Itu membolehkannya membeli pakaian daripada pereka terkenal yang bernilai ribuan pound. Paul, yang memiliki sebuah syarikat pembinaan, membelanjakan £ 10,000 di parti hari jadi ke-16 Gina.


Dua tahun lalu peluang Gina musnah untuk muncul sebagai gadis 'most spoiled' di Britain apabila dia berselisih dengan ayahnya tentang hal teman wanita baru Paul. Namun ibunya, Teresa 'menyelamatkannya' ketika itu dengan £ 10.000 sebulan. Gina yang kini bekerja sebagai Stylist dengan pendapatan £2,000 sebulan berkata:

“I know I’m spoiled, but I need my parents to buy me things to prove they love me. My dad will buy me anything that I ask for to show me how much he cares. I think the most expensive item was a Hermes handbag which cost £20,000. When I found out that he’d bought his mistress a Hermes bag, I wanted to have one that was bigger and better. I wanted him to prove that he loved me more than her, because she’s horrid. He’s my dad at the end of the day and I’m always going to love him, but he’s chosen his new family over me.”


Tahun lepas, Gina yang dilatih di Sekolah Sylvia Young Theatre di London, membelanjakan £ 50,000 dalam hanya dua hari untuk pakaian dan kelab selepas meminjam kad kredit ayahnya. Gina berkata: “My dad wasn’t happy but he just shrugged it off.”

Jenama kegemaran Gina ialah Chanel, Louis Vuitton dan Gucci dan dia makan di luar setiap hari kerana dia tidak boleh memasak. Beliau kini tinggal di hotel di pusat bandar London Savoy manakala rumah lima biliknya di King’s Cross sedang diubahsuai.

GinaRio3

GinaRio4

GinaRio6
kredit: news.asiantown.net

Entri Lain yang Menarik

1 comments:

singgah baca artikel di sini

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain