-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Tuesday, January 15, 2013

OMG lelaki tua mantapkan tubuh sasa demi isteri muda (6 gambar)


Seorang lelaki berusia 54 tahun dari Essex telah menjalani implan untuk memiliki dada sasa dan sedut lemak dalam usaha untuk kelihatan sepadan dengan isteri yang 21 tahun lebih muda daripada dia.



Donovan Nelson, Braintree, berpaling kepada pembedahan kosmetik untuk membantu mendapatkan semula kemudaannya selepas senaman dan berdiet terbukti tidak berkesan pada tubuhnya. "You can only go so far with exercise and at my age it's much harder to keep the weight off. Saya melakukan banyak kardio tetapi ia sukar untuk membakar lemak di kawasan-kawasan tertentu, terutama selepas umur meningkat.," katanya kepada MailOnline.

Before and after: The candid photographs show the before (L) and after (R) effects of the £10,000 treatment  Before and after: The candid photographs show the before (L) and after (R) effects of the £10,000 treatment

Staying in shape: Donovan maintains his great shape with Muy Thai boxing and weight training 4-5 times each week

Trim and toned: With age, Donovan, who owns his own marketing company, couldn't maintain his physique so this was perfect for him

Tekanan untuk mempunyai tona badan dan otot dipertingkatkan oleh fakta bahawa isterinya, Anna sangat jauh lebih muda daripada lelaki ini. Dia telah membelanjakan £ 10,000 dalam usaha untuk memiliki definisi badan yang lebih baik.

source: ibtimes.co.uk / dailymail.co.uk

Entri Lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain