-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Saturday, March 23, 2013

OMG Wanita ini Minum 36 Liter darah Babi setiap minggu (5 gambar)

Michelle, 29, memberitahu rancangan realiti My Strange Addiction bahawa dia menyukai darah manusia namun untuk memenuhi ketagihan 'dahaga darah' itu, dia meminum 36 liter darah babi dalam seminggu.


Wanita yang bekerja sebagai pelukis tatu dari California ini sudah terlalu banyak meminum darah babi dan jumlah pengambilannya dalam tempoh 10 tahun ini boleh mengisi penuh sehingga 23 tab mandi.

Kata wanita ini:

“But I try and drink as much human blood as I can. Men and women’s blood tastes different as men’s is definitely thicker.

“I’d always take human blood over animal blood but I don’t categorise myself as a vampire, I’m simply someone who just enjoys blood a lot.”


 Michelle turut meminum darah terus dari lengan rakannya, Johnny, seminggu sekali dari mana-mana bahagian dalam masa 30 saat hingga lima minit. Dia juga pernah meminum darah orang lain namun menegaskan ia tidak berbahaya kerana dia hanya akan meminum darah orang terdekat seperti kenalan rapat atau orang-orang yang telah diuji bebas penyakit atau HIV.

Amalan pelik yang akhirnya membuat Michelle ketagih itu bermula kerana tertekan ketika masih remaja dan selepas dia melihat darah mengalir dari lengannya. Jumlah darah yang telah Michelle minum dianggarkan kira-kira 4,500 liter.

photo: My Strange Addiction

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain