-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Sunday, July 22, 2012

Enam Isteri Perkosa Suami Hingga Mati Akibat Cemburu

Kemasyhurannya dalam hal kewangan membuatkan dia mempunyai sehingga enam isteri. Bukan itu sahaja, wang telah membuatnya selalu berada dalam dakapan wanita-wanita cantik di Ugbugbu Owukpa, namun 'kebahagiaannya' berjoli berakhir apabila 6 isteri merogolnya sehinga mati kerana cemburu.


Masalah bermula pada pagi Selasa, tepat pada jam 3 pagi apabila Uroko pulang dari Ochanja, sebuah lokasi popular dalam masyarakat Ugbugbu dan menuju ke bilik isteri paling mudanya. Sebelum itu, isteri-isteri Uroko termasuk isteri termuda bernama Odachi ini telah mengadakan mesyuarat sebelum Uroko pulang - rancangan mereka ialah menyerang biliknya dengan pisau dan kayu, menuntut supaya suami mereka melakukan hubungan seks dengan kesemua mereka sekaligus. Uroko yang menentang serangan seks mereka telah dikalahkan dalam pertarungan yang dimulakan dengan isteri bongsu dan isteri seterusnya mengikut turutan isteri paling muda ke isteri paling tua.

Uroko berhenti bernafas apabila tiba giliran isteri kelima "Tiba-tiba suami saya berhenti bernafas, dan mereka semua berlari keluar, masih ketawa, tetapi apabila mereka melihat bahawa saya tidak dapat memulihkan semula keadaannya, mereka semua berlari ke dalam hutan." Pada masa ini, dua daripada isteri-isteri Uroko telah ditangkap.

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain