-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Thursday, July 5, 2012

keluarga obses besarkan payudara, anak 14 tahun enggan jalani pembedahan serupa


Pada usia 14, Britney Marshall dilihat melalui sesuatu 'fasa lucu' di pandangan mata ibunya kerana dia tidak mempunyai keinginan untuk menjalani pembedahan implan besarkan payudara. Malah dia belajar dengan rajin di sekolah dan berimpian untuk pergi ke universiti satu hari kelak.

"Pada masa ini, dia tidak mempunyai apa yang saya boleh katakan sebagai "buah dada", jadi saya ingin dia mengikuti jejak langkah saya dan kakak-kakaknya apabila dia sudah cukup besar (usia 18) untuk menjalani pembedahan implan besarkan payudara. Saya benar-benar menyukai buah dada palsu anak-anak perempuan saya,"Kata Chantal, 53 tahun.



Puan Marshall menjalani pembedahan pertama pada tahun 1996, membayar £ 3.200 untuk implan yang  membawanya dari saiz bra 34B ke 34DD. Dia kemudian menjalani tiga lagi operasi untuk mendapatkan saiz  32GG pada haga £ 18,000.
Menurut wanita yang sudah bergelar nenek ini, buah dada palsu itu membuatkan dia berasa muda, dia sering mengikuti anak perempuannya ke kelab malam dan suka bila ramai yang keliru bahawa dia merupakan salah satu daripada saudara anak-anak perempuannya.

Kesemua anak-anak perempuannya yang lain (kecuali Britney) iaitu Emma, 30, Terri, 27, Tara, 26 dan Ripley, 21 telah menjalani pembedahan implan payudara dan jumlah kos pembedahan mereka bernilai £50,000.

Entri lain yang mungkin anda suka:


0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain