-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Friday, July 27, 2012

Kristen Stewart Curang, bermain cinta dengan Pengarah Filem

Beberapa hari ini kecoh di Hollywood apabila tersebar gosip mengenai kecurangan Kristen Stewart bermain cinta dengan pengarah filem SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN (SWATH)Rupert Sanders. Lebih haru bila Kristen Stewart telah mengakui gosip itu dan meminta maaf pada Robert Pattinson dan semua yang terlibat. Rupert Sanders turut mengakui kesilapan itu dan memohon maaf dan mengatakan bahawa isterinya yang memegang watak sebagai ibu Kristen Stewart dalam SWATH serta anak-anak adalah harta paling penting dalam hidupnya. Kristen Stewart, 22 mengaku dalam majalah People pada 25hb yang lalu bahawa dia menyesal dengan tindakannya itu. 


Gosip hubungan Kristen Stewart dan Rupert Sanders mula tersebar melalui foto-foto ini. Namun kelmarin, foto-foto ini telah disahkan palsu, hasil edit dan cantuman daripada gambar-gambar lama mereka, boleh tengok di SINI.


Robert Pattinson dikatakan masih berdiam diri kerana amat terkejut dengan keadaan ini, manakala Kristen Stewart dikhabarkan telah menulis surat permohonan maaf kepada isteri Rupert Sanders, Liberty Ross, 41.




*Memang salah tapi tetap tabik sebab sanggup mengaku kesalahan!

kredit: hollywoodlife.com

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain