-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Saturday, August 4, 2012

Foto Tak Senonoh Luna Maya tersebar, Longlai bersama dua Lelaki?

Beberapa hari ini hangat diperkatakan di laman web Indonesia tentang sekeping gambar yang dikatakan Luna Maya terbaring mabuk dan terdapat dua lelaki dalam gambar itu sedang tersenyum ke arah kamera seolah-olah gambar itu memang sengaja untuk diabadikan. Namun selepas dihubungi salah satu laman gosip di negara itu, Luna menafikan wanita dalam gambar itu dirinya 
“Iya, gue udah liat fotonya. Tapi itu bukan gue. Gue nggak punya baju begitu,” ujar Luna.


Luna enggan mengambil sebarang tindakan ke atas gambar itu, cukup hanya dengan menafikan bahawa itu bukan dia. Malah orang-orang dalam gambar yang mula tersebar melalui akaun Twitter Tyas Mirasih (yang juga merupakan seorang selebriti di Indonesia) itu juga seorang pun tidak Luna kenali. Luna juga menegaskan bahawa susuk badan wanita dalam gambar kontroversi itu juga jauh berbeza dengan dirinya 
“Itu cewek jari jarinya kelihatan lentik, sedangkan jari jari gue kan bantet. So, urusan kaya gini nggak bikin gue pusing, dan nggak perlu dibesar besarkan,” sambungnya.

kredit: kapanlagi


Entri lain yang menarik


0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain