-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Monday, August 13, 2012

Lelaki ini perkosa bayi 15 bulan, anak kepada kekasihnya

OHIO - Seorang lelaki sedang ditahan di penjara County Portage dengan bon tunai $ 500,000 atas tuduhan seksual kerana menyerang anak perempuan teman wanitanya yang baru berusia 15 bulan di Ravenna Township.




Logan A. Barat, 18 tahun dikenakan dakwaan rogol darjah pertama mengikut Portage County Sheriff’s Office. Penolong Portage County Prosecutor, Tom Buchanan meminta Hakim, Kevin Poland untuk menetapkan bon pada setengah juta dolar kerana perbuatan si perogol ini sangat teruk.

Permulaan kes ini timbul apabila paramedik telah dipanggil untuk merawat seorang bayi perempuan berusia 15 bulan yang telah cedera. Bayi ini kemudian di bawah ke Robinson Memorial Hospital di Ravenna tetapi kemudian dipindahkan ke Hospital Kanak-kanak Akron untuk rawatan lanjut. Suatu penyiasatan yang dibuat kemudian mendapati bahawa kecederaan bayi itu adalah selaras dengan serangan seksual.

Jika sabit kesalahan kerana merogol seorang kanak-kanak di bawah umur 10 tahun, Barat boleh menerima hukuman penjara seumur hidup.

Entri Menarik Yang Lain:

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain