-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Monday, September 10, 2012

13 manusia yang mati akibat seks

13. Robert Giles
- Pelancong Amerika ini meninggal dunia di bilik hotel Filipina dalam tahun 2001 sambil mengambil gambar lucah seorang wanita tempatan yang berusia 21 tahun. Lelaki California berusia 53 tahun itu menjadi begitu terlalu teruja ketika sesi mengambil gambar hingga menyebabkannya mengalami serangan jantung yang membawa maut.

12. Sandra Orellana
- Sandra Orellana meninggal dunia selepas dia jatuh dari balkoni tingkat lapan di sebuah hotel di Los Angeles ketika mengadakan hubungan seks dengan bosnya, Robert Salazer. Menurut Salazer, mereka ketika itu sedang mengubah 'kedudukan' apabila Orellana hilang imbangan dan terjatuh.

11. Mario Bugeanu dan teman wanitanya
- Pada tahun 1999, bintang bola sepak Romania, Mario Bugeanu dan teman wanitanya begitu terdesak untuk mengekspresikan gairah mereka di kereta Mercedes Benz Bugeanu sebaik sahaja mereka sampai di garaj kereta selepas pulang dari menghabiskan waktu malam di luar. Malangnya, mereka tidak mematikan enjin dan kedua-duanya meninggal dunia semasa 'bergelut' akibat keracunan karbon monoksida.

10. Kirsten Taylor
- Pasangan Pennsylvania, Toby dan Kirsten Taylor kerap menggunakan elektrik sebagai sebahagian daripada permainan seks mereka, tetapi ia bertukar menjadi tragedi buruk pada Januari 2008 apabila Encik Taylor secara tidak sengaja menyebabkan kejutan maut kepada isterinya melalui tenaga elektrik daripada pengering rambut.

9. Sachi Hidaka dan isteri, Tomio
- Pasangan berusia 34 tahun yang telah menunggu selama lebih 12 tahun untuk menjalin hubungan badan ini meninggal pada malam pertama perkahwinan mereka. Sachi Hidaka dan isteri, Tomio meninggal ketika mengadakan hubungan seks akibat serangan jantung.

8. Rosa Vela
- Rosa Vela, seorang wanita berusia 22 tahun dari Peru yang meninggal dunia akibat septisemia yang disebabkan oleh mangga berkarat pada tali pinggang alat mengunci vagina buatan sendiri suaminya yang dipakaikan lelaki itu pada Vela sementara dia berada di tempat jauh mengurus perniagaan.

7. Hagibis Jungao
Pada tahun 2002, isteri dan perempuan simpanan Hagibis Jungao berlari menjerit ke lobi Dragon Hotel di Manila untuk mendapatkan bantuan. Kedua-dua wanita itu sedang 'berkasih sayang' dengan Jungao di bilik 106 lelaki berusia 45 tahun itu mengalami serangn jantung. Hasil penyiasatan polis mendedahkan bahawa serangan jantung disebabkan viagra dan perbuatan seks mereka bertiga adalah pembunuhnya.

6. Hannibal Cantori
- Jurulatih circus, Hannibal Cantori mengejutkan isterinya apabila dia membunuh diri pada Mei 1993. Menurut polis, nota yang ditinggalkan Cantori menjelaskan bahawa dia membunuh diri setelah kecewa melihat isterinya masuk ke kandang kuda pada waktu malam untuk melakukan seks dengan haiwan itu.

5. Eduardo Cristomar
- Selepas selesai parti liar arak pada bulan Ogos 2002, sekumpulan kawan lelaki dari Antipolo City di Filipina mencabar antara satu sama lain untuk menunjukkan zakar mereka untuk menentukan siapa yang mempunyai zakar terbesar. Tragedi maut berlaku apabila Cristomar mentertawakan Arnel Orbeta kerana memiliki zakar yang kecil. Serta merta Orbeta mengeluarkan senapang dan menembak Cristomar enam kali di kepala dan pangkal paha.

4. Simon Burley
- Simon Burley, 38 tahun, menjerat lehernya dengan tali dalam satu eksperimen seks sementara teman wanitanya, Elizabeth Hallam membawa watak 'neo-Nazi hangman'. Malang berlaku apabila pisau yang diberikan mangsa kepada teman wanitanya itu tumpul dan dia tidak sempat memotong tali yang menjerat leher mangsa hingga menyebabkan kematian lelaki itu.

3. Frank Widoer Burton
- Frank Widoer Burton, 85, Hampshire, UK, ditemui mati pada tahun 2004, dua bulan selepas terlibat dan ketagih dengan permainan seks autoerotic asphyxiation. Beliau tercekik hingga mati dengan topi mandi getah dan didapati terdapat seutas tali panjang yang diikat di sekeliling alat kelaminnya.

2. Anita Harold dan teman lelaki, Richard Lang
- Anita Harold, 34 tahun, dan teman lelaki, Richard Lang, 30 tahun, meninggal dunia apabila kereta mereka terjunam ke dalam Beverley Beck di East Yorkshire pada bulan November 2002. Mereka pernah memberitahu rakan bahawa mereka menikmati tempat-tempat yang jauh dan terpencil untuk melakukan seks terbuka. Polis tidak menolak kemungkinan bahawa mereka telah dibunuh, tetapi tidak mempunyai bukti.

1. Jimmy Ferrozzo dan Thereas Hill
- Bar Condor di San Francisco mendapat tempat dalam sejarah Amerika sebagai yang pertama secara rasmi bar topless di Amerika Syarikat. Kelab itu memaparkan piano besar berwarna putih yang diturunkan dari siling setiap malam. Selepas bar telah ditutup di satu malam pada bulan November 1983, tukang pukul kelab itu, Jimmy Ferrozzo dan penari Thereas Hill memutuskan untuk 'berkasih sayang' di atas piano. Semasa sesi seks berlangsung, mereka tidak sengaja memulakan hidraulik yang menggerakkan piano. Ferrozzo hancur sampai mati antara piano dan siling sementara Hill terperangkap selama beberapa jam di bawah badan kekasihnya sehingga janitor menemuinya pada waktu pagi.

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain