-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Tuesday, September 18, 2012

hubungan ranjang ayah dan anak terbongkar di TV

Pengakuan Britney dan ayahnya kepada Steve Wilkos, sebuah rancangan TV di US: ''Saya berusia 16 tahun apabila saya menemui akaun ayah di Myspace. Ahli keluarga saya telah memisahkan kami sejak saya berumur tujuh tahun"



''Di halaman akaun sosial saya terdapat gambar buah dada saya dan apabila dia melihat gambar itu, dia memberitahu bahawa saya tidak perlu berbuat demikian". Tetapi kemudian dia tersenyum melihat gambar itu. ''Melihat senyuman itu membuat saya berfikir bahawa ayah mempunyai perasaan seksual terhadap saya''

Steve Wilkos bertanya bahawa tidakkah dia berfikir tentang mungkin si ayah mengambil kesempatan daripada dia dan ini jawapannya: ''Tidak, kerana saya mahu. Saya melihat masa depan dengan dia. Saya mempunyai perasaan yang benar-benar baik tentang kami dan saya tahu ia akan berjalan dengan baik"



Ketika si ayah iaitu Morgan memasuki ruang rancangan tv itu, penonton mencemuh namun itu tidak menghalang berlakunya ciuman panjang di bibir antara ayah dan anak AKA pasangan kekasih itu hingga terpaksa dihentikan oleh Steve Wilkos.

Steve Wilkos bertanya sekiranya Morgan perlu mendapatkan rawatan terapi untuk mengatasi hubungan itu, namun ini jawapan Morgan: "Saya tidak berbuat yang tidak baik pada dia, ya saya tidur dengan dia tetapi ia tidak seperti saya mempergunakan dia".  Morgan berkata dia tidak nampak sebarang masalah dengan apa yang dia lakukan dan dia melihat anak perempuannya sebagai pasangan jiwanya, tetapi mereka tidak akan ambil risiko untuk memiliki anak.


2 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain