-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Tuesday, September 25, 2012

Video Lu Cah Kanye West dengan wanita mirip Kim Kardashian tersebar di internet

RadarOnline mendakwa telah mendapat pita seks yang menampilkan rapper Kanye West dan wanita yang mirip dengan Kim Kardashian. Selepas menonton keseluruhan 20 minit video itu, laman web RadarOnline mendakwa mereka boleh mengesahkan tanpa ragu-ragu bahawa ia adalah Kanye West namun identiti wanita itu masih misteri.



Video skandal itu lebih menarik perhatian ramai apabila wanita dalam klip itu memberitahu Kanye, "Saya dan suami saya tidak melakukan hubungan seks lagi ... itulah sebabnya saya di sini (melakukan hubungan intim)." Pasangan dalam klip itu nampaknya tidak melakukan aksi cium - sebaliknya mereka hanya mengadakan hubungan seks dan tidak mempunyai interaksi yang lain. Rapper itu bagaimanapun mendapat beberapa pujian kerana sekurang-kurangnya dia mengamalkan seks yang selamat dengan memakai kondom.

* Adakah klip ini berlaku ketika Kanye West belum bercinta dengan Kim Kardashian? Dan dapatkah Kim Kardashian menerima skandal ini dan memaafkan Kanye West jika ia terjadi ketika mereka sudah bersama? LOL

kredit: news.asiantown.net via RadarOnline

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain