-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Friday, November 23, 2012

GILA Lelaki ini Blender Vagina Teman Wanita kerana Terlalu Mabuk


Seorang gadis Croatia sedang berjuang untuk hidupnya selepas teman lelakinya yang mabuk ketika kejadian meletakkan pengisar dapur di dalam faraj dan kemudian menekan suis on pada mesin pengisar itu - hanya kerana dia terlalu mabuk ketika mengadakan hubungan seks dengan mangsa.


gambar Asiantown.net

Mangsa dan teman lelakinya yang kedua-dua mereka berusia 20 tahun dari Split berparti di rumah pelajar di Podstrana apabila mereka menyelinap ke dalam bilik untuk 'bersama'. Tetapi selepas gagal mencapai ereksi, teman lelaki yang kecewa ini pergi ke dapur dan mengambil pengisar yang kemudian dimasukkan ke dalam vagina teman wanitanya yang separuh tidak sedarkan diri - kemudian ketika disoal siasat, dia memberitahu pegawai polis bahawa dia hanya menggunakan jarinya untuk menyedarkan mangsa.

Doktor berkata kecederaan gadis itu begitu teruk sehingga menyebabkan dia berada dalam keadaan koma, kritikal dan doktor mengatakan hidupnya adalah dalam bahaya yang serius.

Teman lelakinya telah ditangkap kerana menyebabkan kemudaratan tubuh badan yang tidak terperi sakitnya tetapi menafikan tuduhan itu.

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain