-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Wednesday, November 19, 2014

LOL Iklan Payudara di Moscow ini Menyebabkan 500 Kemalangan dalam Sehari (2 gambar)

Satu kempen pengiklanan yang menunjukkan buah dada wanita telah dipersalahkan kerana menyebabkan lebih daripada 500 kemalangan jalan raya dalam satu hari.
Iklan besar itu diletakkan di tepi 30 trak memandu sekitar Moscow, menunjukkan payudara wanita yang hanya ditutup dengan tangan diikuti slogan 'They Attract' di sekitar bahagian puting.

Oleh kerana trak-trak itu meronda di sekitar jalanan di ibu negara Rusia, mereka menyebabkan pemandu lelaki menjadi begitu terganggu sehingga kenderaan mereka berlanggar antara satu sama lain. Sejumlah 517 kemalangan telah dilaporkan.


Lagak ngeri itu memakan diri selepas polis menghantar rondaan untuk mengumpul semua kenderaan dan menyita mereka sehingga imej seksi itu dibuang.

Jurucakap AdvTruck.ru, yang mempromosikan iklan itu berkata:

'We are planning to bring a new advertising format onto the market, encouraging companies to place their ads on the sides of trucks, as we thought this would be a good alternative to putting them on the sides of public transport.
'We wanted to draw attention to this new format with this campaign'. In all cases of accidents, the car owners will receive compensation costs from us that aren’t covered by their insurance.'

Pemandu Ildar Yuriev, 35, berkata: 'Saya dalam perjalanan untuk mesyuarat perniagaan apabila saya melihat trak ini dengan gambar besar dada wanita di sebelah kereta saya. Kemudian saya telah dilanggar oleh sebuah kereta di belakang yang mengatakan bahawa dia telah terganggu oleh iklan di lori itu. Ia membuat saya lewat dan walaupun saya diinsuranskan, saya masih perlu mengeluarkan duit sendiri'.


Entri Menarik yang Lain:


0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain