-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Sunday, December 11, 2011

Pulau Anak Patung yang Menyeramkan (12 gambar)


the island of the dolls 3 La Isla de la Muñecas: Island of the Dolls
Lebih lima puluh tahun yang lalu, Don Julian Santana meninggalkan isteri dan anak-anaknya, bergerak ke sebuah pulau di Tasik Teshuilo dalam terusan Xochimilco.Menurut sesetengah pendapat, seorang gadis muda sebenarnya tenggelam dalam tasik, sementara kebanyakan orang laintermasuk saudara-saudaranya, mengatakan Don Julian Santana hanya membayangkan gadis itu tenggelam.Apapun,Don Julian Santana mengabdikan hidupnya untuk roh gadis itu dalam keadaan unik dan menyeramkan.




Don Julian Santana mula mengumpul anak patung dari terusan dan tong sampah berhampiran rumah pulau itu.Beliau juga menukar hasil tanaman untuk mendapatkan anak patung yang lebih banyak.Don Julian Santana tidak membersihkan anak patung atau cuba untuk memperbaiki anak patung yang dia jumpai sebaliknya terus meletakkan patung-patung itu tanpa anggota badan yang lengkap dan dipenuhi kotoran.

la isla de las munecas 2 La Isla de la Muñecas: Island of the Dolls

island of the dolls La Isla de la Muñecas: Island of the Dolls

island of the dolls La Isla de la Muñecas: Island of the Dolls

Beliau mengalu-alukan pelawat, dia akan menunjukkan kawasan sekitarmengenakan bayaran yang murah untuk mengambil gambar.

Pada tahun 2001, Don Julian Santana telah dijumpai lemas di kawasan yang sama di mana beliau percaya seorang anak gadis telah meninggal dunia.

3 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain