-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Tuesday, November 13, 2012

Nurse lakukan serangan seksual terhadap wanita tua yang sakit stroke (video)


Dua jururawat lelaki di San Diego sedang disiasat selepas rakaman kamera keselamatan menunjukkan mereka melakukan serangan seksual terhadap mangsa berusia 98 tahun yang strok di dalam bilik tidur pesakit itu.



Rakaman itu menunjukkan Russel Torralba dan Alfredo Ruiz melancap dan meraba-raba antara satu sama lain di kaki katil pesakit mereka. Wanita berusia 98 tahun yang sedang terbaring di katilnya tidak dapat bercakap atau menggerakkan tangannya kerana strok. Lihat video rakaman pelrlakuan tak senonoh nurse ini di SINI

William Berman, peguam bagi keluarga wanita tua itu berkata bahawa beliau terkejut apabila melihat video itu. Lesen kejururawatan Torralba dan Ruiz digantung sementara menunggu perbicaraan kes itu minggu depan dan pejabat Peguam Negara Daerah San Diego sedang mempertimbangkan tuduhan jenayah ke atas mereka.

Selepas mengalami lumpuh strok sebelah kanan tubuhnya pada tahun 2005, wanita itu mengupah jururawat mahir untuk bekerja dua syif 12 jam di rumahnya pada kadar bayaran lumayan $ 1,300 sehari kata Berman memberitahu North County Times.

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain