-->

Total Pageviews

Pages

Letak 'adf.ly' di blog anda dan dapatkan $5 untuk setiap 10k pengunjung http://adf.ly/?id=1046044

Monday, November 12, 2012

OMG Pelakon 14 tahun ini kantoi bersetubuh oleh ibu sendiri


Ariel Winter, pelakon 14 tahun yang melakonkan watak Alex Dunphy dalam "Modern Family" kini sedang berdepan masalah keluarga apabila dia kantoi bersetubuh dengan teman lelakinya yang berusia 18 tahun.



Pertama, Ariel Winter telah diambil daripada jagaan ibunya selepas terdapat dakwaan bahawa ibunya melakukan kesalahan penyalahgunaan fizikal dan lisan, termasuk menampar, memukul, menolak dan penghinaan peribadi terhadap anak perempuannya itu.

Tetapi sekarang, ibu Winter, Chrystal Workman membalas kembali dengan memberitahu bahawa semua dakwaan ke atasnya adalah tidak benar serta memfailkan kes terhadap teman lelaki anak perempuannya iaitu pelakon Cameron Palatas kerana telah menjalin hubungan seks dengan Ariel Winter.


Chrystal Workman memberitahu bahawa dia memfailkan laporan kes itu dengan Jabatan LA County Sheriff "kerana di sisi undang-undang dia (Cameron Palatas) adalah seorang dewasa dan jika dia mahu untuk melibatkan diri dalam tingkah laku orang dewasa dengan minor, dia juga perlu bersedia menderita (dipenjara) akibat tindakan dan kesalahannya."

Entri lain yang Menarik

0 comments:

Post a Comment

Entri Terbaik dari Blog Lain